sobota 2. června 2012

I GO AWOL !!!!!!!!


Pamatujete si ještě, jak jsem se tu zmiňovala o nějaké kapele Awolnation a jejich výborném songu Sail. No tak jsem nějak před pár dny zavítala na jejich stránky a stalo se to, že jsem tam zůstala asi půl hodiny civět na jejich videa a totálně se do nich zamilovala. Takže od teď čekejte plno článků o této partičce. Ha! Až vás to bude štvát, ale já o nich budu psát dál, protože tady mají pořád málo fanoušků.


Pocházejí z hlavního města Texasu – Austin. To je tam úplně na jihu USA, nad Mexikem, takže docela divoký. Jejich hudba dokonale odpovídá jejich původu, jsou tam slyšet prvky gospelu a taková ta americká popovost a pompéznost refrénů. Pro mě jsou asi nerozpoluplnější kapela na světě, ve všem! Některé písně jsou dost alternativní, prostě electro-rock s docela novátorskými a podivnými syntetizátorovými efekty  a pak přijde na refrén a ten je zase totálně popový, uhlazený jak do rádia. Ale já jim to odpouštím, protože mě prostě strašně baví! Všechny songy jsou nabitý neuvěřitelnou energií a hrozně šlapou. Image Awolnation je taky hodně rozpoluplná, stylizují se do jakýchsi námořníků, na koncertech vždy serfují na lidech, zpěvák nosí pruhovaná trička a jejich neslavnější song se jmenuje „Vyplout“ :d. No a zároveň si dělají takové filmečky z vesmíru, jejich maskot je takový kosmonaut a hlavně jeho helma. Prostě mají plno tváří, jak hudebně tak i vizuálně a já pořád nevím, co si mám o nich myslet. Jsou strašně proměnlivý.
Awolnation se tak nějak dali dohromady v roce 2009, kdy frontmana Aarona Bruna, nechali nahrát pár písniček ve studiu Red Bull records a asi se jim to líbilo, tak s nimi hned podepsali smlouvu.
Jinak zpěvák Aaron Bruno je někdy celá kapela, všechno skládá, fotografové fotí skoro jenom jeho a rozhovory taky často dělá sám. Kapela se dokonce jmenuje po jeho přezdívce z mládí, kterou jsem dodneška úplně nepochopila. Awol znamená dezertovat a on prý v mládí vždy odešel, aniž by se loučil, protože to prostě bylo jednodušší.

Velmi mě teď znepokojuje fakt, že Awolnation za 12 dní přijedou koncertovat do ČR na festival Jamrock a já už nemůžu utrácet za koncerty. Nééééééé! Ale jestli vyhraju ty lístky, tak asi pojedu. (Nechystá se někdo z Prahy? ;-)









První ípíčko se songem, který je proslavil:







Obal jejch prvního a zatím jediného alba Megalitic Symphony:






 A tady je celá parta :)






Aaron Bruno se celkem dobře a zajímavě oblíká. Námořnicky, jak jinak :). A potrpí si na červené boty, jakékoli hlavně že jsou červené.  (I když tahle fotka to zrovna nedokazuje) Asi si kvůli němu budu muset koupit červené bačkůrky, ketré nosí na koncerty.






Á tady jsou ty bačkůrky! :D.







Druhý singl BURN IT DOWN  vybrali skvěle, vživotě jsem neslyšela písničku, která tak pekelně jede. A v klipu hraje i sestra Mark Ronsona! (ta soudkyně :D)









SAIL live v jejich domovském městě Austin !!!!Mimochodem Awolnation dostali cenu za nejlepší festivalovou kapelu. Jejich koncerty jsou fakt úžasný. Zpěvák si vždycky na konci Sail veme prkno a jde surfovat na lidech! :D





Reportáž o jejich prvním koncertu v Británii a rozhovor s Aaronem :). Uslyšíte tady všechny důležité songy.






Upoutávka na song M.F.  Takovýhle malých videí mají Awol plno, určitě koukněte na jejich stránky. Jo a taky vám to vysvětlí ten můj nadpis. No prostě už jsem do toho tak spadla, že používám jejich slang :D.







Awolnation a jeich fiktivní filmečky: Tady dělají z Aarona filmovou hvězdu, která právě točí film jak jinak než na lodi :).

 

2 komentáře:

  1. Videoklip k Burn It Down je fakt vtipnej! :-) Jinak písnička není špatná, sice ne úplně můj styl, ale je zajímavý jak se mění její polohy. Zkusim od nich i něco dalšího, jinak díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dala sis výbornou práci s výzkumem. Spoustu věcí sem ani nevěděla!

    OdpovědětVymazat