středa 20. února 2013

Electric Guest živě v Rough Trade - report


Nějak se to sešlo a já jsem přesně týden po Foals zamířila zase do Rough Trade, tentokrát na koncert naší celkem oblíbené kapely Electric Guest, určitě jste zaznamenali jejich letní easy-listening hit This Head I Hold, který třeba na Expresu běžel pořád.
Koncert byl zadarmo a tentokrát jsem si ani nemusela kupovat žádné jejich cd, takže jsem neváhala ani minutu.
Tentokrát jsem ale už věděla, jak to tam chodí, takže jsem se vyzbrojila teplým oblečením a dorazila před Rough Trade už o 40 minut dřív. K mému překvapení tu nejen že nebyla vůbec žádná fronta,  obchod byl navíc stále otevřený veřejnosti, nikde ani zmínka o tom, že by tu zachvíli měla hrát už celkem známá banda z Kalifornie. WTF? Říkala jsem si. Ale podium se už naštěstí připravovalo. No tak jsem si aspoň zatím prohlížela různé věcičky a plakáty, tenhle record store už znám snad nazpaměť :D. Pak jsem si ale vzpoměla, že prvních 100 návštěvníků mělo dostat jejich cd zadarmo. Nikde ale tady nikdo nic nerozdával. Pak jsem si ale u kasy všimla, že jedna holka si bere od prodavače nějakou placku a nezaplatí ji a za ní následuje hned další holka. Tak jsem hned přiskočila se slovy: "Can I have one too? " A obdržela jsem zbrusu nový singl Bait, sice jen v papírovém balení, ale stejně jsem z toho měla radost.

Pak už se ale do obchodu začalo hrnout dost lidí, tak jsem radši zamířila před "stage". (No nevím jestli té velké dřevotřískové krabici na zemi můžu říkat stage :D) Electrici přišli v sedm.
Vypadali zase tak jak vypadají. Zpěvák  Asa Taccone je docela malý, byl docela extravagantně oblečený, košile i mikina s výrazným vzorem. Hrozně se hýbal a artikuloval.
Začali samozřejmě Bait, pak Amber, Awake, nejlepší This Head I Hold, Troubleman, American Dydream fungovala naživo taky moc dobře.
Po skončení měla být ještě podepisovačka, ale jelikož do žádného z členů nejsem zamilovaná :D, ani nejsou moje nej nej kapela, tak jsem se na to vykašla a zamířila hned domů.
I když to byl zase krátký koncert, tak jsem si to užila. Zase jsem si přitom uvědomovala, jak moc miluju Londýn. 





POHLED ZA MĚ , ONI JEN VŽDYCKY ODSUNOU TY REGÁLY S CÉDÉČKAMA A TO JE VŠECHNO :D














TOHLE JE FOTKA, KTEROU SVÝM MOBILEM VYFOTIL ASA HNED NA ZAČÁTKU KONCERTU

MOJE VIDEO: AMBER LIVE



TOHLE JSEM DOSTALA ... !

9 komentářů: