sobota 23. února 2013

Mám lístky na NME Awards !!!

Už dávno předtím, než jsem jela do Londýna jsem plánovala, že se tu prostě musím dostat na předávání hudebních cen NME. Lístků je vždy mále a jsou hned vyprodané a hlavně nikdo nikdy moc dopředu neví, kdy se začnou prodávat. Já jsem měla to štěstí, že jsem jedno ráno šla prostě na facebook a tam byla zpráva od NME, že dnes od devíti hodin se začnou prodávat lístky. Koukla jsem na hodiny a bylo už 9:13. Okamžitě jsem klikla na odkaz a snažila se  ještě nějaký lístek získat. A povedlo se! Pak jsem dokonce ještě stihla koupit ticket i pro Markétu Matulovou (někteří znáte), která byla v tu chvíli ve škole a nemohla nic dělat.
Takže ve středu mě možná čeká jeden z nelepších dnů mého života. Těšte se na rozsáhlý report a fotky opilých hudebníků. ;-)





3 komentáře: