pondělí 17. prosince 2012

Foals se vracejí v nové a mnohem lepší formě !

Před dvěma roky jsem samozřejmě zaznamenala jejich průlomové druhé album Total Life Forever a singly jako Spanish Sahara. Všichni je chválili, ale na mě byly pořád moc unylý a pomalý.
Ale to se však, jak se podle prvních singlů zdá, právě s novou deskou změnilo. Už mne zaujal song jménem My Number, který hráli asi před měsícem v show Joolse Hollanda a pak jsem ještě někde slyšela nový singl Inhaler. Obě písně jsou víc do funky, víc taneční a hlavně mnohem víc sexy. Hodně mě baví a doufám, že takhle dobrá bude i celá deska, která má vyjít 11. února a ponese název Holy Fire.
Foals taky trochu změnili i vizuální styl, nosí bundičky s asijskými vzory, trika s ohrnutými rukávy a osmdesátkové vintage košile. :D



OBAL DESKY MĚ FASCINUJE, SNAD SI JI KVŮLI TOMU I KOUPÍM!





OBAL SINGLU INHALER A OPRAVDU JAPONSKÉ VLIVY





INHALER
Hrozně se mi líbí ten vysoký zpěv a zatím ta docela hluboká kytara, prostě to má šťávu. Mohli by přijet na Frequency festival ;-) do Čech už ani radši nedoufám







MY NUMBER
:D trochu jak z osmdesátkové diskotéky, ale je to sranda
"You don't have my number  dum dum dum  dum  ....... We don't need each other dum dum dum dum......" :D prostě super

(Jo jinak to mě zaujalo ... maminka zpěváka Yannis Philippakis je židovka z Jižní Afriky a táta je Řek. Opravdu zajímavá kombinace, no sám vypadá docela zajímavě.)

Žádné komentáře:

Okomentovat