úterý 21. února 2012

The xx a Black Keys na Frequency !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak a teď už toho mám vážně dost! To se snad všichni zbláznili a chtěj mi udělat tu největší radost????!!!
Moje v současnosti jedny z neoblíbenějších kapel jen pár kilometrů od domova? Ha há!
Jen je problém, že se tam nedaj koupit lístky na jeden den.
Napadlo mě ale, že by se dalo s někým dohodnout, kdo by tam jel taky jen na jeden dva koncerty, že by mi pak náramek dal a já bych ho nějak nenápadně zase slepila :D.
No ale to je asi dost nereálné. No uvidíme.
Ještě můžem doufat, že obě tyhle kapely přijedou třeba na český Open Air, který není moc daleko před rakouským termínem.



THE BLACK KEYS - FORECASTLE FESTIVAL 2009






THE XX - GLASTO 2010
(Už mi dokonce přišlo The xx tričko, takže bych tam měla i co na sebe!)

Žádné komentáře:

Okomentovat