pátek 17. února 2012

Nejlepší píseň Linkin Park - cover ??!!

Linkin Park mi nikdy nevadili, ale že bych je zbožňovala jako desítky mých spolužáků na zaákladce, to fakt taky ne.
Přeci jen musíme uznat , že nkěteré jejich songy nejsou špatné. Rozhodně je chválím za to, že nejsou úplný mainstream.

No, k věci..
Nedávno jsem už po několikáté slyšela jejich nový singl - cover Rolling in The Deep od Adele.
Musím říct, že mi to podíní od jejich zpěváka Chestera připadá minimálně stejně dobré jako Adele, i když to nemůžeme tak srovnávat, je to úplně něco jiného.

Linkin Park svů song nahráli live na nějakém koncertě, jen s klavírem a tichem.
Má to úžasnou sílu. Musím uznat, že když ten jejich zpěvák neřve, tak zpívá docela dobře.




DOPORUČUJU:
Linkin Park - Rolling In The Deep



2 komentáře:

  1. Taky jsem čuměla, když jsem to od nich slyšela poprvé!:) Nečekala jsem že bude Chester takhle dobrej:D

    OdpovědětVymazat
  2. já už tý písničky mám dost!:)

    OdpovědětVymazat