pátek 6. dubna 2012

Miike Snow - recenze Happy To You (Deluxe Edition)




Jedno z alb, na které jsem se v poslední době těšila úplně nejvíc, byla právě nová placka od téhle švédské skupiny. Z jejich debutového alba se mi líbily dvě písně, ale nijak zvlášť jsem se o tuhle partičku dál nezajímala. Až teď mě přesvědčili naprosto dokonalými novými singly, takže mé očekávání bylo veliké.
Bohužel se dostavilo lehké zklamání stejně jako u posledních Kasabian.
Experimenty jako Bavarian s vojenskými bubny nebo Enter The Jokers Lair se samplem psího štěkání jsou skoro na vyhození. Vase, God Help This Divorce nebo určitě Black Tin Box jsou moc zajímavé songy, ale prostě si je po druhém poslechu netoužím pustit ještě jednou, takže dvě hvězdičky. No a pak už je to mnohem lepší. O prvním singlu Devil´s Work už jsem tu mluvila. Moc dobrá písnička přesně ve stylu Miike Snow, bubínky, chytlavá melodie, elektronika. Krásný vzletný refrén. Druhý singl asi není potřeba komentovat jedna z nejlepší písní, co jsem v životě slyšela! Neuvěřitelná energie, rozmanitost, chcete vyskočit ze židle a  tancovat. Zatím poslední singl The Wave také není špatný, ale ze všech singlů nejslabší. Aspoň jede. Další dobré songy jako dva bonusové tracky Garden, No Starry World nebo Archipelago či Pretender, jsou zajímavé, mají vždy super elektronické bicí a celkem chytlavé melodie. Poslední zmiňovaný má dokoce potenciál singlu.
A remixy jsou také celkem povedené.

Moc často texty nevnímám, ale podle videoklipů se zdá, že Happy To You je hodně koncepční album. Klipy na sebe navazují a objevuje se v nich jedna a tatáž zajímavá postava.
Koncepční alba mám hrozně ráda, mají jedntnou atmosféru a tak se do nich dokážete víc vcítit. Mají príběh a všechny songy drží pohromadě. Nejlepší koncepční album které znám, jsou asi Kasabian a West Ryder Pauper Lunatic Asylum. To jen takové malé doporučení.

No co říci na závěr. Asi jen že dávám tři hvězčičky z pěti, ale klidně si zajdu na jejich koncert, až k nám přijedou.




1 Enter The Jokers Lair *
2 The Wave ***
3 Devil's Work ****
4 Vase **
5 God Help This Divorce **
6 Bavarian #1 (Say You Will) *
7 Pretender ***
8 Archipelago ***
9 Black Tin Box **
10 Paddling Out *****
11 Garden ***
12 No Starry World ***





MIIKE SNOW - DEVIL´S WORK






MIIKE SNOW - THE WAVE

3 komentáře:

  1. cauko, nie to nie je on, moj tater robil asi iba jednu podobnu kerku tej co mam ja, aj tu ma na ruke on :)
    http://www.facebook.com/ondrashtattoo?ref=ts kuk, tam som aj na tej titulnej fotke ja

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si každé album pouštím nejméně třikrát. Špatně jsi mě pochopila, tohle album určitě není špatné. Je "docela dobré", prostě tak akorát na tři hvězdičky. :)

      Vymazat