pátek 22. března 2013

Reportáž- Tom Odell v Rough Trade

Ano, přesně to, co jsem očekávala, se stalo skutečností. V Rough Trade vždy hrajou snad všichni britský hudebníci, kteří něco vydávají. A proto jsem očekávala i vystoupení nového blonďatého talentu Toma Odella. Stalo se tak na takové "beforeparty" Record Store Day. S Tomem Odelem ještě vystoupil rapující básník Ghostpoet a dubstepový DJ Benga, toho už jsem ale neviděla.

Rough Trade bylo tentokrát plné hudebních novinářů a jiných podovínů od muziky.
Popíjeli pivo, byla to spíš fakt taková párty než koncert.
První vystoupil Ghostpoet, kterého  moc neznám, ale jeho vystoupení mě příjemně překvapilo. Takový elektro-ambient-rap, hodně alternativní.
Pak jsme si šli s kamarádkou sednou a dát si hnusné britské pivo :D.
A najednou koukám, že od nás tři metry stojí Tom Odell,! :D
Perfektně oblečený, úzké kalhoty, pérka, béžový puristický kabát, spadlá čapka.
Překvapilo mě, že v obličeji vypadá docela o dost hůř, než na fotkách.
Bavil se tam s někým docela dlouho, tak jsem měla čas ho pozorovat. V ruce držel iPhone a iPod myslim a ještě nějaký cd.
Vypadalo to že jako druhý hrát nebude, na to jak tam postával a nepřipravoval se na vystoupení. Ale pak někam zmizel a za chvíli už seděl na podiuu za svým oblíbeným pianem.
Začal nějakou rychlejší písničkou z připravovaného alba, fakt dobrý!
Pak hned Can't Pretend, na kterou jsem se nejvíc těšila. Hold Me, Another Love, ještě nějaká pomalá a konec :).
Ale bylo to moc dobrý, naživo zpívá jak z cédéčka a při těch nejhlasitějších vysokých pasážích třeba u Can't Pretend mě skoro mrazilo.




STALKEŘI :D















PRVNÍ PÍSEŇ


1 komentář:

  1. já jsem včera poslouchala pár písniček, co jsi mi poslala a je dobrej, ale chtělo se mi brečet:)

    OdpovědětVymazat