sobota 16. března 2013

Big Pink v H&M - minireport

V Londýně , na Oxford Street se otvírá nové H&M a při té slávě si tam udělali takovou čtyřdenní párty. Nejen že prvních 500 návštěvníků dostalo 25 % slevu, ale ještě jim k radostným nákupům dýdžejovali třeba Florence And The Machine, New Young Pony Club nebo Big Pink. Já se přišla v sobotu podívat jen na Big Pink. Když jsem tam přišla, první, koho jsem uviděla byl malý Robbie Furze(zpěvák kapely, dále už jen Robík). Stál tam za mixážním pultem, popíjel pitíčko z krabičky a bavil se s nějakou holkou, ketrá mezitím pouštěla písničky z macbooku. Robík měl na sobě roztrhanou koženou bundu s nášivkama, džíny a botasky. Vypadal tak, jak vypadá, jen možná takhle v realitě vypadá trošičku hůř a víc jako normální člověk :D. Tak jsem se na něj chviličku dívala a pak jsem odešla do dalších pater jakože nakupovat a poslouchala, co tam pouští. Samozřejmě to byly všechno dobrý songy jako Smiths, nebo remix Cheap and Chearfull od Kills. Když jsem přišla zase dolů, už tam stál Robík uplně sám a pouštěl své písničky z toho laptopu. Kýval hlavou do rytmu, popíjel, ale většinou se díval do počítače a něco tam kutil. Bylo by blbý si před něj prostě stoupnout a dívat se jak mixuje. Tak jsem spíš dělala, že si prohlížim nějaké obečení a škvírou jsem se na něj chvílema koukala. Po půl hodině jsem se rozhodla HM opustit a vydat se směr domov. Jo bylo to hezké zpříjemnění soboty :).



JEDINÁ FOTKA, KTERÁ SE MI POVEDLA UDĚLAT:








1 komentář:

  1. pitíčko :D mohla by bejt i nějaká takováhle akce, až tam budu já

    OdpovědětVymazat